wtorek, 3 czerwca 2014

Przepraszam!!! ; (

Mam dla was smutną wiadomość czytajcie dalej i się nie łamcie.
Otóż rozdział 20 nie pojawił się tak długo ponieważ zepsuł mi się laptop (tak sam się zepsuł) i nie mam jak wam dokończyć tego rozdziału. Laptopa nie mam już od ponad tygodnia, ale niedługo powinnam go odzyskać. Uzbrojcie się w cierpliwość, mam już kawałek 20 rozdziału ale chcę coś jeszcze dopisać. I jest tam obiecany moment Izzy i Zayn'a XD WARTO CZEKAĆ!
Jeszcze raz przepraszam i do Nowego rozdziału! Może w ten weekend!

Pozdrawiam!
~Isabella Greey

10 komentarzy:

  1. jeju czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu... zabiję!! Czekam i czekam a okazuje się że mam dalej czekać ;(
    /Muffin

    OdpowiedzUsuń
  3. błagam DODAJ JUŻ !!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Doczekam się rozdziału ??????????? -_-

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra nie będe czytac tego bloga bo niemam zamiaru czekac na następny rozdział 5 lat

    OdpowiedzUsuń
  6. no kiedy ten rozdział ?? zostawiłas tego bloga to go usuń a nie jak ludzie go znajdą i ich zaciekawi to bedą mieli nadzieje że dodasz :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie bądź dla niej taka chamska ! Nie widzisz że napisała że nie ma z czego dodać rozdziałów ?! Jak będzie miała laptopa to doda.. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra przepraszam troche mnie poniosło ale przywiązałam sie do tego bloga :( tęsknie :(

      Usuń
  8. kiedyy ten nexxt???

    OdpowiedzUsuń